Tusen takk for alle bidrag til Garden Of Eden

Tusen takk for alle bidrag til vår årlige innsamling til barna i Kenya. Vår sommerfest- kunst kafé gav resultater. Tenk hele 20 152 kr kan vi overføre til prosjektet Garden Of Eden. Hilsen med takk fra glade mottakere kan dere lese her...

KJÆRE ALLE SMÅ OG STORE VENNER AV
GARDEN OF EDEN KENYA!

Vi har hørt det!
Igjen har dere hatt kunstkafé. Atter en gang har dere klippet og limt og malt og formet! Dere har laget nydelige kunstverk!
Noen har bakt deilige kaker og boller og noen har pyntet bord.
Alle har bidratt så nydelig på hver sin måte!
Og mange har kjøpt eller vunnet det som dere har laget!

Og hvorfor har dere gjort dette?
Jo, fordi dere kjenner noen barn i Kenya. Noen er foreldreløse, noen har ikke råd til å gå i barnehage og på skole, noen får ikke spise seg mette, og noen mangler klær og sko.
Men NÅ, fordi dere lager kafé, kan vi hjelpe disse barna til å få mye av det de trenger og noen voksne som ser dem og har omsorg for dem.
Er ikke DÈT flott?

Pengene vi har fått fra denne kaféen blir også brukt til å kjøpe ting som fotballer, tannkoster og tannkrem, og ulike spill. Nå har vi nettopp kjøpt noen musikkinstrumenter og noen sykler. Det ble stor jubel kan dere tro!

Vi har nesten ikke ord for hvor takknemlige vi er for ALT dere har gjort for å samle inn penger til Garden of Eden Kenya!
All tiden dere har brukt, all innsatsen dere har gjort på alle områder for å få dette til!

TUSEN, TUSEN TAKK til dere alle sammen!
Takk til alle dere barn, til dere ansatte, til foreldre og andre engasjerte!
Thomas og Beatrice (lederne) hilser varmt til dere alle!

Dere skaper glede i hjertet til hver og en av oss og ikke minst barna vi kjenner i Garden of Eden Kenya.

Kjempeklem til alle sammen fra
Elin Salbu - for styret i GOEK-support

Barnehagen ber Marit AA ta kontakt da hun er den heldige vinner av fruktkurven.